Toimialaluokitus 2002

74860 Puhelinpalvelukeskusten toiminta

Puheluja vastaanottava palvelukeskus (call center), joka vastaa asiakkaiden puheluihin käyttämällä automaattista puheluiden jakelua tai automaattisia puhelinpalvelujärjestelmiä.

Asiakassuhteisiin ja -palveluun liittyvät tekniset välityspalvelut kolmannelle osapuolelle: tilausten vastaanotto, tietojen antaminen tuotteista ja valitusten käsittely.

Lähtevien puheluiden palvelukeskus, joka käsittelee asiakkaille suunnattuja myynti- ja markkinointitoimia: suoramarkkinointi, osoitteiden tarkistaminen ja markkinatutkimus ilman tietojen analysointia.
[1]

Tähän ei kuulu

- markkinatutkimusten ja mielipideselvitysten tekeminen (74130) [1]

Hakusana

  • call centerit
  • markkinatutkimus ilman tietojen analysointia
  • markkinointi puhelinpalvelukeskuksissa
  • osoitteiden tarkistaminen
  • puhelinpalvelukeskusten toiminta
  • suoramarkkinointi
  • tietojen antaminen tuotteista puhelinpalvelukeskuksissa
  • tilausten vastaanotto puhelinpalvelukeskuksissa
  • valitusten käsittely puhelinpalvelukeskuksissa
  • puhelinmyynti
  • tilausten hankinta (lehtien, kirjojen) puhelinpalvelukeskuksissa
  • lehtitilausten hankinta puhelinpalvelukeskuksissa
  • telemarkkinointi

...