Toimialaluokitus 2002
74860
Puhelinpalvelukeskusten toiminta
Puheluja vastaanottava palvelukeskus (call center), joka vastaa asiakkaiden puheluihin käyttämällä automaattista puheluiden jakelua tai automaattisia puhelinpalvelujärjestelmiä.
Asiakassuhteisiin ja -palveluun liittyvät tekniset välityspalvelut kolmannelle osapuolelle: tilausten vastaanotto, tietojen antaminen tuotteista ja valitusten käsittely.
Lähtevien puheluiden palvelukeskus, joka käsittelee asiakkaille suunnattuja myynti- ja markkinointitoimia: suoramarkkinointi, osoitteiden tarkistaminen ja markkinatutkimus ilman tietojen analysointia.
[1]
Tähän ei kuulu
- markkinatutkimusten ja mielipideselvitysten tekeminen (74130) [1]
Hakusana
- call centerit
- markkinatutkimus ilman tietojen analysointia
- markkinointi puhelinpalvelukeskuksissa
- osoitteiden tarkistaminen
- puhelinpalvelukeskusten toiminta
- suoramarkkinointi
- tietojen antaminen tuotteista puhelinpalvelukeskuksissa
- tilausten vastaanotto puhelinpalvelukeskuksissa
- valitusten käsittely puhelinpalvelukeskuksissa
- puhelinmyynti
- tilausten hankinta (lehtien, kirjojen) puhelinpalvelukeskuksissa
- lehtitilausten hankinta puhelinpalvelukeskuksissa
- telemarkkinointi
...